atEvent: Rozwiązanie do zarządzania potencjalnymi klientami na wydarzeniach B2B
atEvent to mobilne rozwiązanie do zarządzania potencjalnymi klientami, przeznaczone dla wydarzeń B2B. Opracowane przez Iron Horse Ventures, ta aplikacja iOS oferuje kompleksowe podejście do przechwytywania, kwalifikacji i analizy potencjalnych klientów, aby zwiększyć zwrot z inwestycji w wydarzenia i przyspieszyć sprzedaż. Dzięki atEvent użytkownicy mogą łatwo skanować wizytówki i identyfikatory, rejestrować uczestników lub ręcznie dodawać potencjalnych klientów.
Ponadto aplikacja umożliwia użytkownikom dostosowanie kwalifikatorów i działań follow-up na podstawie interakcji podczas wydarzenia, usprawniając proces kwalifikacji potencjalnych klientów. Dodatkowo, atEvent ułatwia płynny transfer przechwyconych danych potencjalnych klientów do systemów Automatyzacji Marketingu i CRM dla szybkich i spersonalizowanych follow-upów. Dostarczając wgląd w jakość potencjalnych klientów, zaangażowanie kont docelowych i wyniki wydarzenia, atEvent umożliwia firmom podejmowanie decyzji opartych na danych.